×

Greška

Strange, but missing GJFields library for /home/rkmaksim/public_html/web/plugins/system/notificationary/notificationary.php
The library should be installed together with the extension... Anyway, reinstall it: GJFields

Rezultati turnira 2000. godište

Ukupni poredak (00)        
      Najbolji strijelac
          IVAN HANČIĆ
1. CO ZAGREB 1   DUBRAVA
2. MAKSIMIR PASTELA    
3. DUBRAVA   Najbolji igrač
4. UMAG   KREŠO OBRATOV
5. PAVLEKI   BEGANOVIĆ
6. KRKA   CO ZAGREB
7. ZG DUBRAVA   Najbolji golman
8. IVANIĆ   DOMINIK KNIEWALD
9. CO ZAGREB 2   MAKSIMIR PASTELA
10. MAKSIMIR PASTELA 2    
          Najbolji trener
          JOSIP MESNIK
          MAKSIMIR PASTELA

 

Opširnije...

Rezultati turnira 1998. godište

 

Ukupni poredak (98)        
      Najbolji strijelac
          IVO KARAMATIĆ
1. ZG DUBRAVA   MEDVEŠČAK
2. MAKSIMIR PASTELA 2    
3. DOL TKI HRASTNIK   Najbolji igrač
4. MEDVEŠČAK   FILIP CURIŠ
5. POLET   ZG DUBRAVA
6. DUNDO BEARS    
7. METALAC   Najbolji golman
8. MAKSIMIR PASTELA   FILIP PERIĆ
          MAKSIMIR PASTELA
           
          Najbolji trener
          TOMISLAV VARGA
          ZG DUBRAVA

 

Opširnije...

8. RUKOMETNI TURNIR "MAKSIMIR ROST ŠPORT 2013"

8. rukometni turnir "MAKSIMIR ROST ŠPORT 2013", koji će se u organizaciji RK MAKSIMIR-PASTELA održati 15.-17.06.2013. godine /subota-ponedjeljak/ u Zagrebu.

8th Handball tournament "Maksimir Pastela Rost Šport 2013"
Invitation letter you can find here, please fill Registration form in order to apply.

 Na turniru pravo nastupa imaju:

  1. igrači rođeni 1998. i mlađi.
  2. igrači rođeni 2000. i mlađi.
  3. igrači rođeni 2002. i mlađi.

Svi igrači moraju imati vjerodostojan dokument za utvrđivanje godišta igrača /đačka knjižica, putovnica ili natjecateljska iskaznica/.

Sistem natjecanja ovisi o broju prijavljenih. Svaka ekipa igrati će najmanje 5 utakmica.

Trajanje utakmica je ovisno o kategoriji i broju prijavljenih klubova, ali min. 2*12min.

Raspored i satnicu odigravanja turnira dostaviti ćemo Vam najkasnije do 10.06.2013.

Za sve ostalo vrijede Propozicije natjecanja HRS-a.

Za sve sudionike osigurani su besplatni OBROK - RUČAK i sokovi.

Osigurani su pokali i nagrade za tri prvoplasirane ekipe, te za najboljeg strijelca, igrača, golmana i trenera, te nagrada za fair-play.


KOTIZACIJA za sudjelovanje na turniru iznosi 850,00 kuna i potrebno ju je uplatiti na žiro-račun RK MAKSIMIR-PASTELA - 2360000-1101595672, sa naglaskom - svrha uplate: kotizacija za turnir "MAKSIMIR 2013".

Devizne uplate molimo vršiti u korist Zagrebačka banka d.d., Zagreb, Hrvatska, SWIFT: ZABAHR2X, IBAN: HR8323600001101595672, Devizni račun RK Maksimir-Pastela: 2100297094.

PRIJAVA ZA TURNIR SE MORA IZVRŠITI DO 01.06.2013.

 

Rok za uplatu kotizacije je 01.06.2013.

Sve ekipe uz prijavu moraju dostaviti i potvrdu o uplati kotizacije čime potvrđuju sudjelovanje na turniru.

Prijavnica se nalazi ovdje i potrebno ju je ispuniti bez obzira da li ekipe koriste smještaj preko organizatora ili ne. Sve informacije o turniru i smještaju možete pronaći i na ovoj pozivnici.


Osobe odgovorne za organizaciju turnira:

Tomislav Petanjek/ 098/800-602-Direktor turnira

Goran Perić /098-9616-959/-Predsjednik Organizacijskog odbora

Mario Ulamec /091-516-8051/ i Ivan Jira (098/235-488) –Dopredsjednik Org,odbora

ORGANIZACIJSKI ODBOR: POČASNI ČLAN: Nevena Krajcar, Boris Dvoršek

VODITELJ NATJECANJA: Tomislav Petanjek, Ivan Jira

SUCI I NADZORNICI: Anto Josić;

INFORMATIČKA PODRŠKA: Nevena Krajcar,

MEDICINSKA SLUŽBA: Matija Rajnović,

VIP SALON: Vesna Perić,

SMJEŠTAJ: Josip Horvat

Brojevi telefona na koje se mogu dobiti dodatne informacije te pismeno poslati upiti: Tel./Fax.: 098/9616-959, 01/2421-947.


NAPOMENA:

Organizatori turnira nude mogućnost adekvatnog smještaja, po povoljnim cijenama za ekipe izvan Zagreba.

Svaka ekipa koja dolazi i sudjeluje na turniru, te svi igrači, treneri i prateće osoblje, roditelji, koji sudjeluju na bilo koji način i igraju na turniru, dolaze na svoju osobnu odgovornost, te organizatori nemaju nikakvu odgovornost ili obvezu podmirenja troškova nastalih eventualnim štetama ili nesretnim slučajevima pojedinaca ili ekipa (na putovanju, za vrijeme turnira, uslijed zdravstvenih tegoba, za vrijeme boravka u hostelu i gradu i dvorani, gdje se održava turnir, gdje svaka ekipa i član odgovara za nastalu materijalnu, osobnu ili bilo kakvu drugu štetu...). Preporuka organizatora je za svaku ekipu da obvezno osigura svoje članove i prateće osoblje putnim zdravstvenim osiguranjem i osiguranjem od posljedica nesretnog slučaja.

Organizator turnira ne odgovara za eventualno nestale ili ukradene stvari za vrijeme održavanja turnira u dvorani, na terenu ili oko njega.

Sve ekipe koriste li smještaj ili ne ili dolaze na dan turnira javljaju se na početku turnira u športskoj dvorani, gdje će na info štandu biti upućeni u sve informacije o turniru ili na gore navedene brojeve telefona - organizatora.

Kutak za edukaciju

Tražilica

VeGo sport

U rujnu 2009. potpisan je ekskluzivni dvogodišnji ugovor s tvrtkom VeGo sport za ekskluzivno opremanje športskom opremom i rekvizitima njemačkog proizvođača Alpas.