3. RUKOMETNI TURNIR "MAKSIMIR-McDONALD'S 2006"

Čast nam je pozvati Vas na 3. rukometni turnir "MAKSIMIR McDONALD'S - 2006", koji će se u organizaciji RK MAKSIMIR-PASTELA i Zagrebačkog rukometnog saveza održati od 10. do 12.02.2006. godine /petak, subota i nedjelja/ u Športskoj dvorani "Martinovka" /Miramarska bb, Zagreb/.


Na turniru pravo nastupa imaju igrači u dvije starosne grupe:
          1. igrači rođeni 1990. i mlađi.
          2. igrači rođeni 1992. i mlađi.

Svi igrači moraju imati vjerodostojan dokument za utvrđivanje godišta igrača /đačka knjižica, putovnica ili natjecateljska iskaznica/.

  • Broj ekipa i raspored grupa ćete dobiti pravovremeno poštom na adresu 10 dana prije turnira, a isto tako ćete sve informacije, prijavnicu možete pronaći na našoj web stranici. Sistem natjecanja je da svaka ekipa igra sa svakim unutar grupe, te prva ili prve dvije plasirane ekipe iz svake grupe idu dalje u utakmice za plasman (ovisno o broju prijavljenih ekipa i broju grupa). Svaka ekipa igrati će najmanje četiri utakmice.

  • Utakmice se igraju 1 x 25 minuta. Utakmice razigravanja se igraju 2 x 15 minuta sa minutom odmora u poluvremenu. Isključenja igrača traju 1 minutu, te svaka ekipa ima pravo na jedan time out. Svaka ekipa može prijaviti 16 igrača u zapisnik, kao i jednu ili dvije ekipe u jednoj i drugoj konkurenciji.

  • Raspored i satnicu odigravanja turnira dostaviti ćemo Vam najkasnije do 01.02.2006.

  • Za sve ekipe glavni sponzor turnira "McDONALD'S HRVATSKA - restorani Kruge i Heinzelova" osigurava besplatne hamburgere i sokove.

  • Osigurani su pokali i nagrade za tri prvoplasirane ekipe, te za najboljeg strijelca, igrača, golmana i trenera.

  • KOTIZACIJA za sudjelovanje na turniru iznosi 550,00 kuna i potrebno ju je uplatiti na žiro-račun RK MAKSIMIR-PASTELA - 2360000-1101595672, sa naglaskom - svrha uplate: kotizacija za turnir "Maksimir McDONALD'S - 2006". Devizne uplate molimo vršiti u korist Zagrebačka banka d.d., Zagreb, Hrvatska, SWIFT: ZABAHR2X, IBAN: HR8323600001101595672, Devizni račun RK Maksimir-Pastela: 2100297094.

  • Rok za uplatu kotizacije je 31.12.2005.

  • Sve ekipe moraju se prijaviti pismenim putem na Rukometni klub Maksimir-Pastela /Donji prečac 13, 10000 Zagreb/ ili na Zagrebački rukometni savez /Trg sportova 11, 10000 Zagreb/ ili putem faxa na 01/2421-222 ili 01/3091-076.

  • Rok za prijavu ekipa je 31.12.2005.

  • Sve ekipe uz prijavu moraju dostaviti i potvrdu o uplati kotizacije čime potvrđuju sudjelovanje na turniru.
    Prijavnica se nalazi na zadnjoj stranici pozivnice ili kao obrazac na webu, i potrebno ju je ispuniti bez obzira da li ekipe koriste smještaj preko organizatora ili ne.

  • Osobe odgovorne za organizaciju turnira:
    Goran Perić /098-9616-959/,
    Mario Ulamec /091-516-8051/ i
    Boris Dvoršek /098-203-338/.

    Brojevi telefona na koje se mogu dobiti dodatne informacije te pismeno poslati upiti: Tel.: 01/2421-947, Fax.: 01/2421-222

NAPOMENA:

  • Organizatori turnira nude mogućnost adekvatnog smještaja, po povoljnim cijenama za ekipe izvan Zagreba, s time da ekipe izvan Zagreba, koje ne mogu pokriti troškove smještaja za oba pansiona, omogućiti će im se igranje utakmica u subotu i nedjelju.

  • Svaka ekipa koja dolazi i sudjeluje na turniru, te svi igrači, treneri i prateće osoblje, roditelji, koji sudjeluju na bilo koji način i igraju na turniru, dolaze na svoju osobnu odgovornost, te organizatori nemaju nikakvu odgovornost ili obvezu podmirenja troškova nastalih eventualnim štetama ili nesretnim slučajevima pojedinaca ili ekipa (na putovanju, za vrijeme turnira, uslijed zdravstvenih tegoba, za vrijeme boravka u hostelu i gradu i dvorani, gdje se održava turnir, gdje svaka ekipa i član odgovara za nastalu štetu...). Preporuka organizatora je za svaku ekipu da obvezno osigura svoje članove i prateće osoblje putnim zdravstvenim osiguranjem. i osiguranjem od posljedica nesretnog slučaja.

  • Organizator turnira ne odgovara za eventualno nestale ili ukradene stvari za vrijeme održavanja turnira u dvorani, na terenu ili oko njega.

  • Sve ekipe koriste li smještaj ili ne ili dolaze na dan turnira javljaju se u peta, subotu ili nedjelju u 8.00 sati u športskoj dvorani Martinovka, gdje će na info štandu biti upućeni u sve informacije o turniru ili na gore navedene brojeve telefona - organizatora.


SMJEŠTAJ I PREHRANA ZA EKIPE IZVAN ZAGREBA:

A - D V O R A N A

  • nudi se smještaj u maloj sportskoj dvorani u Podsusedu. Spavanje na krevetima, prehrana u restoranu u sklopu dvorane. Kapacitet 2 ekipe.

  • Cijene su izražene u eurima i kunama po osobi za 1 noć.
    1. - Puni pansion          18,50 EUR          140,00 kn
    2. - Polu pansion          13,00 EUR          100,00 kn

B - H O S T E L

  • nudi se smještaj u omladinskom hostelu "GRAD MLADIH", Granešina bb, Zagreb.

  • Cijene su izražene u eurima i kunama po osobi za 1 noć.
    1. - Puni pansion              24,00 EUR          180,00 kn
    2. - Polu pansion              20,00 EUR          150,00 kn
    3. - Noćenje s doručkom    16,00 EUR          120,00 kn
    4. - Noćenje s večerom      17,50 EUR          130,00 kn
    5. - Noćenje                     13,00 EUR          100,00 kn

  • Cijena boravišne pristojbe iznosi 7 kuna za odrasle i 3,50 kuna za djecu od 12-18 godina dnevno.

  • Smještaj je u novouređenim paviljonima, sa više-krevetnim sobama. Svaka soba ima svoj sanitarni čvor. Mogući su lunch-paketi. Kapacitet cca 6-7 ekipa.

C - H O T E L

  • nudi se smještaj u hotelu sa dvije zvjezdice, na samom južnom ulazu u Zagrebu. Vrlo jednostavan transfer do dvorane. Veliki parking za autobuse. Kapacitet 4-5 ekipa. Trokrevetne sobe.

  • Cijene su izražene u eurima i kunama po osobi za 1 noć.
    1. - Puni pansion                36,00 EUR          270,00 kn
    2. - Polu pansion                30,00 EUR          225,00 kn
    3. - Noćenje s doručkom      24,00 EUR          180,00 kn

  • Cijena boravišne pristojbe iznosi 8,22 kuna za odrasle i 3,50 kuna za djecu od 12-18 godina dnevno.

  • Ekipe koje se odluče na smještaj ponuđen preko organizatora, obvezno kod prijave trebaju u donji obrazac - prijavu naznačiti vrstu smještaja te ju poslati putem faxa organizatoru.

  • Kod dolaska potrebno je ostaviti polog od 100,00 EUR-a za slučaj eventualno nastale štete u hostelu ili hotelu.

  • Troškovi smještaja trebaju biti podmireni na žiro račun organizatora do 15.12.2005.