4. RUKOMETNI TURNIR "MAKSIMIR-McDONALD'S 2007"

Čast nam je pozvati Vas na 4. pozivni rukometni turnir "MAKSIMIR McDONALD'S - 2007", koji će se u organizaciji RK MAKSIMIR-PASTELA održati 06. i 07. 01. 2007. godine /subota i nedjelja/ u Športskoj dvorani "Martinovka" /Miramarska bb, Zagreb/.


Na turniru pravo nastupa imaju:
            1. igrači rođeni 1992. i mlađi.

Svi igrači moraju imati vjerodostojan dokument za utvrđivanje godišta igrača /đačka knjižica, putovnica ili natjecateljska iskaznica/.

  • Pošto je turnir pozivni broj ekipa će se ograničiti na 12 ekipa. Raspored grupa ćete dobiti pravovremeno poštom na adresu 10 dana prije turnira, a isto tako sve informacije, pozivnicu, prijavnicu i drugo možete pronaći na našoj web stranici.
     

  • Sistem natjecanja je - dvije grupe po šest ekipa, svaka ekipa igra sa svakim unutar grupe, te prve dvije plasirane ekipe iz svake grupe idu u polufinale, dok 3., 4. 5. i6. plasirana ekipa igraju međusobno za 5., 7. 9. i 11. mjesto. Svaka ekipa igrati će najmanje 6 utakmica.
     

  • Utakmice u grupi se igraju 1 x 25 minuta, kao i utakmica razigravanja za 3., 5., 7., 9. i 11. mjesto. Utakmice polufinala, finala se igraju 2 x 20 minuta sa minutom odmora u poluvremenu. Isključenja igrača traju 1 minutu, te svaka ekipa ima pravo na jedan time out. Svaka ekipa može prijaviti 16 igrača u zapisnik, kao i jednu ekipu u konkurenciji.
     

  • Raspored i satnicu odigravanja turnira dostaviti ćemo Vam najkasnije do 31.12.2006. Za sve ostalo vrijede Propozicije natjecanja HRS-a.
     

  • Za sve ekipe glavni sponzor turnira "McDONALD'S HRVATSKA - restorani Kruge i Heinzelova" osigurava besplatne hamburgere i sokove.
     

  • Osigurani su pokali i nagrade za tri prvoplasirane ekipe, te za najboljeg strijelca, igrača, golmana i trenera.
     

  • KOTIZACIJA za sudjelovanje na turniru iznosi 750,00 kuna i potrebno ju je uplatiti na žiro-račun RK MAKSIMIR-PASTELA - 2360000-1101595672, sa naglaskom - svrha uplate: kotizacija za turnir "Maksimir McDONALD'S - 2007". Devizne uplate molimo vršiti u korist Zagrebačka banka d.d., Zagreb, Hrvatska, SWIFT: ZABAHR2X, IBAN: HR8323600001101595672, Devizni račun RK Maksimir-Pastela: 2100297094.
     

  • Rok za uplatu kotizacije je 10.12.2006.
     

  • Sve ekipe moraju se prijaviti pismenim putem na Rukometni klub Maksimir-Pastela /Donji prečac 13, 10000 Zagreb/ ili putem faxa na 01/2421-947.
     

  • Rok za prijavu ekipa je 01.12.2006.
     

  • Sve ekipe uz prijavu moraju dostaviti i potvrdu o uplati kotizacije čime potvrđuju sudjelovanje na turniru.
     

  • Prijavnica se nalazi na zadnjoj stranici ove pozivnice i potrebno ju je ispuniti bez obzira da li ekipe koriste smještaj preko organizatora ili ne.
     

  • Sve informacije o turniru i organizatoru možete saznati na web stranici www.rkmaksimir-pastela.com

     

  • Osobe odgovorne za organizaciju turnira:
    Davorin Pančić /098-415-064/ - Direktor turnira
    Goran Perić /098-9616-959/- Predsjednik Organizacijskog odbora
    Mario Ulamec /091-516-8051/- Dopredsjednik Organizacijskog odbora

    ORGANIZACIJSKI ODBOR:
    POČASNI ČLAN: Marko Jakopović, Saša Martinić
    TAJNIK: Berislav Černjavski
    VODITELJ NATJECANJA: Davor Pančić, Tomislav Petanjek
    SUCI I NADZORNICI: Josip Šourek
    INFORMATIČKA PODRŠKA: Nevena Krajcar
    MEDICINSKA SLUŽBA: Krešo Fučko
    VIP SALON: Vesna Perić i Nevena Krajcar
    SMJEŠTAJ: Berislav Černjavski i Tomislav Senčić

    Brojevi telefona na koje se mogu dobiti dodatne informacije te pismeno poslati upiti: Tel./Fax.: 01/2421-947.

NAPOMENA:

  • Organizatori turnira nude mogućnost adekvatnog smještaja, po povoljnim cijenama za ekipe izvan Zagreba.
     

  • Svaka ekipa koja dolazi i sudjeluje na turniru, te svi igrači, treneri i prateće osoblje, roditelji, koji sudjeluju na bilo koji način i igraju na turniru, dolaze na svoju osobnu odgovornost, te organizatori nemaju nikakvu odgovornost ili obvezu podmirenja troškova nastalih eventualnim štetama ili nesretnim slučajevima pojedinaca ili ekipa (na putovanju, za vrijeme turnira, uslijed zdravstvenih tegoba, za vrijeme boravka u hostelu i gradu i dvorani, gdje se održava turnir, gdje svaka ekipa i član odgovara za nastalu materijalnu, osobnu ili bilo kakvu drugu štetu...). Preporuka organizatora je za svaku ekipu da obvezno osigura svoje članove i prateće osoblje putnim zdravstvenim osiguranjem i osiguranjem od posljedica nesretnog slučaja.
     

  • Organizator turnira ne odgovara za eventualno nestale ili ukradene stvari za vrijeme održavanja turnira u dvorani, na terenu ili oko njega.
     

  • Sve ekipe koriste li smještaj ili ne ili dolaze na dan turnira javljaju se u subotu u 12.00-12.30 sati u športskoj dvorani Martinovka, gdje će na info štandu biti upućeni u sve informacije o turniru ili na gore navedene brojeve telefona - organizatora.


SMJEŠTAJ I PREHRANA ZA EKIPE IZVAN ZAGREBA:

B - H O S T E L

  • Nudi se smještaj u omladinskom hostelu "GRAD MLADIH", Granešina bb, Zagreb.
     

  • Cijene su izražene u eurima i kunama po osobi za 1 noć.
    1. - Puni pansion 27,00 EUR 200,00 kn
    2. - Polu pansion 23,50 EUR 175,00 kn
    3. - Noćenje s doručkom 19,00 EUR 140,00 kn
    4. - Noćenje 16,50 EUR 120,00 kn
     

  • Cijena boravišne pristojbe iznosi 7 kuna za odrasle i 3,50 kuna za djecu od 12-18 godina dnevno.
     

  • Smještaj je u novouređenim paviljonima, sa više-krevetnim sobama. Svaka soba ima svoj sanitarni čvor. Mogući su lunch-paketi. Kapacitet cca 2-3 ekipe.

C - H O T E L

  • nudi se smještaj u hotelu REMETINEC, na samom južnom ulazu u Zagrebu. Vrlo jednostavan transfer do dvorane. Kapacitet 3 ekipe. Trokrevetne sobe.
     

  • Cijene su izražene u eurima i kunama po osobi za 1 noć.
    1. - Puni pansion 36,50 EUR 270,00 kn
    2. - Polu pansion 31,00 EUR 230,00 kn
    3. - Noćenje s doručkom 24,50 EUR 180,00 kn
    4. - Noćenje 21,50 EUR 160,00 kn
     

  • Cijena boravišne pristojbe iznosi 7,00 kuna za odrasle i 3,50 kuna za djecu od 12-18 godina dnevno.
     

  • Ekipe koje se odluče na smještaj ponuđen preko organizatora, obvezno kod prijave trebaju u donji obrazac - prijavu naznačiti vrstu smještaja te ju poslati putem faxa organizatoru.
     

  • Kod dolaska potrebno je ostaviti polog od 100,00 EUR-a za slučaj eventualno nastale štete u hostelu ili hotelu.
     

  • Troškovi smještaja trebaju biti podmireni na žiro račun organizatora do 15.12.2006. na gore navedene račune.